niedziela, 11 października 2015

'Oddychając z trudem' Rebecca Donovan

Tytuł: Oddychając z trudem
Tytuł oryginalny: Barely Breathing
Autor: Rebecca Donovan
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 544
Seria: Oddechy (II tom)

Z jakiego powodu sięgnęłam po tę książkę? I tom był tak niesamowity, że musiałam przekonać się co będzie dalej i bez zastanowienia rozpoczęłam czytać kolejną część, co jest oczywiście dużym plusem, bo to oznacza, że książka bardzo mnie wciągnęła ;-) 

Akcja toczy się kilka miesięcy po dramatycznym zajściu w domu wujostwa Emmy, dziewczyna powoli dochodzi do siebie z pomocą Sary i Evana. W pewnym momencie będzie musiała podjąć decyzje, czy chce zostać u swojej przyjaciółki, czy uwierzyć swojej matce na słowo i wrócić do niej. Decyzja, którą podejmie wywróci jej życie o 180 stopni, czy skutki tego okażą się dobre, czy wręcz przeciwnie? 
W jej życiu pojawi się także Jonathan, który bez względu na wszystko... i wszystkich będzie chciał zdobyć dziewczynę, która... po raz kolejny pogubi się w swoich uczuciach. 
W tej części Emma, jak zresztą reszta naszych bohaterów są starsi, mądrzejsi, dorastają i co po niektórzy dowiedzą się co to prawdziwa miłość, bez względu na to ile dzieli nas kilometrów od drugiej połówki. 

Tak jak wcześniej pisałam I tom, był fenomenalny, więc sięgnęłam po II, żeby przekonać się jak potoczy się akcja, co się będzie działo... i szczerze mówiąc nie jestem zachwycona tą częścią, aż tak bardzo jak byłam pierwszą, niestety :( Oczywiście, że jest ona pod większością względów cudowna, ale jednak nie podbiła mojego serca. Ale bez względu na to i tak sięgnę po III tom z przyjemnością :-) 


Moja ocena: 9/10
A na koniec cytat:

'Jeśli zapytasz mnie, dlaczego zostałem, choć miałem mnóstwo powodów, by odejść... Odpowiem, że zostałem dla Ciebie. Coś ciągnęło mnie do Ciebie niemal od początku i nie rozumiałem, co takiego się dzieję.'

~ Jeśli ktoś z was również czytał, tę książkę, podzielcie się swoją opinią w komentarzu :-)
~Zaczarowana~

2 komentarze:

  1. Książka wydaje się fajna i być może niedługo ją przeczytam.;)
    świetna recenzja
    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej serii, choć miałam ją w planach :) Pojawiało się trochę negatywnych opinii więc sobie darowałam, ale jestem pewna, że kiedyś po nią sięgnę :)
    http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zawitałeś na mojego bloga, pozostaw po sobie ślad <3
Nie wiecie jak wielką motywacją są wasze komentarze <3
Z góry dziękuję za każdy komentarz, ten pozytywny, jak i ten z konstruktywną krytyką :-)