wtorek, 1 września 2015

Wrap up Sierpień #1

Wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie miesiąca

1. Papierowe Miasta - John Green 



2. Tego lata stałam się piękna - Jenny Han 



3. Ostatnia Piosenka - Nicholas Sparks 


Recenzja pojawi się na blogu ;-)

4. Bez Ciebie nie ma lata - Jenny Han


Recenzja, wkrótce :-)

5. Powód, by oddychać - Rebecca Donovan


Już niedługo <3 ;-)

6. Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks


Na recenzję tej książki, będziecie musieli poczekać trochę dłuższą chwilę 

Książki, które udało mi się przeczytać w Sierpniu, pokazałam powyżej, z jednym małym wyjątkiem. 'Najdłuższa Podróż' Sparks'a jest książką dopiero rozpoczętą przeze mnie, więc jest dopiero 50 stron przeczytanych.
- Papierowe Miasta - 400 stron
- Tego lata stałam się piękna - 312 stron
- Ostatnia Piosenka - 445 stron
- Bez Ciebie nie ma lata - 315 stron
- Powód, by oddychać - 495 stron
- Najdłuższa podróż (rozpoczęta) - 50 stron

Łącznie - 2017 stron przeczytanych w tym miesiącu <3 *-* 

Najlepsza książka - Powód, by oddychać 
Najgorsza książka - Bez Ciebie nie ma lata 



2 komentarze:

Jeśli zawitałeś na mojego bloga, pozostaw po sobie ślad <3
Nie wiecie jak wielką motywacją są wasze komentarze <3
Z góry dziękuję za każdy komentarz, ten pozytywny, jak i ten z konstruktywną krytyką :-)